رویای عاشقی ...

  

به نام خدا

 

 

آهای زن سی ساله !

رویای عاشقی در سر داری ... ؟

گل « جوانی » ات را کنار جوی آبی، در مسیر، گذاشتی و فرود آمدی ...

فراموش کرده ای ... ؟

***

آهاااااااااااای .... ای زن سی ساله ... !

رویای عاشقی در سر داری ... ؟

                                          طفلک من ...

نظرات 4 + ارسال نظر
spa دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ

بابا من هر دفعه می خوام رگ بزنم یا بلاگوحذف کنم تو میشی امید زندگی!

چه افتخاری ! بهتر ! حالا حداقل تو ذهن تو خاطره ی خوب گذاشتم.

بابا ازین کارا نکن. ببین من چه اعتماد به نفسی دارم ! تو که خیلی خیلی خوب می نویسی. با ول کردن وبلاگت، به قول یکی از اساتید : « مسیر تفکر رو می بندی» !

قربونت

حسین دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.citycenter.blogsky.com

سلام بانوی گمشده
خیلی خوب و جذاب مینویسی ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی و لینک دادی منم در اولین فرصت لینکتون میکنم
موفق تر ٬ از قبل باشی .

علی ودایع جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://siyasatpisheh.persianblog.ir

خسته ام خسته تر از آن که چیزی بگویم!

از طرف ساره سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام
اسم من اشنایی از دیوونه دولتی ( مدرسه ی نمونه دولتی خیلی با دیوونه خونه فرقی نداره ) است من از طریق وبلاک ساره مزاحم می شم
ولی نوشته هام از طرف خودمه
پس
بخون
راستش من فقط رسیدم دو نوشته ی اول وب را بخونم
چون فردا امتحان دارم و سر کلاس فقط شعر خوندم و رمان نوشتم دیگه وقتی برای گوش دادن به دری وری های معلم نموند و اینکه باید برم یه سری به وب های دوستای دیگم بزنم
پس
نظرم مربوط به همان دو نوشته ی اول است


راستش وقتی انان را خوندم حس خودکشی در من تقویت شد
تا حالا دوبار رگ پشت پایم را زدم ولی هر دوبار بد شانسی اوردم و یک نفر نجاتم داده .
دوستام با فرار از خونه موافق نیستند میگن وقتی از خونه فرار کنی بدبخت دیگه کسی تو را دوست نداره و از این جور صحبت ها ولی به نظر من فرار از خونه تنها راهی است که اخرش به خود کشی ختم میشه همین است
خودکشی
را برای من عزیز کرده
بی خیال باید برم . شاید دفعه های بعدی که اومدم ادرس وبلاک و ایمل بهت بدم فعلا به 3jokes.com برو تا یه کم حالت عوض شه
در ضمن
هیچی ولش کن
خداحافظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد